Handel

Chata Polska – kto jest właścicielem marki? Ile sklepów ma sieć?

chata polska

Chata Polska to sieć sklepów spożywczych, która powstała w 1997 roku. Choć początki były ciężkie, a sam rynek bardzo konkurencyjny, udało się zbudować małe imperium. Sklepy zazwyczaj mają powyżej 150 m² i działają na zasadzie franczyzy, co umożliwia niezależnym przedsiębiorcom prowadzenie swoich punktów handlowych pod szyldem „Chaty Polskiej”.

W ofercie znajdują się produkty codziennego użytku, od świeżych warzyw i owoców po artykuły gospodarstwa domowego, a sieć kładzie nacisk na dostępność towarów pochodzenia polskiego.

Unikalnym elementem Chata Polska jest jej całkowicie polski kapitał oraz współpraca z lokalnymi producentami i dostawcami. Sklepy tej sieci często odzwierciedlają regionalne potrzeby konsumentów, oferując tradycyjne wyroby i produkty charakterystyczne dla danego obszaru.

Chcesz otworzyć swój sklep? Sprawdź katalog franczyz i wybierz markę dla siebie!

Chata Polska – właściciel

Właścicielem sieci sklepów Chata Polska jest Grupa MAR-OL, polska firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży FMCG. Grupa specjalizuje się w dystrybucji i handlu detalicznym, co pozwala skalować sieć sklepów spożywczych Chata Polska. Właściciel, Grupa MAR-OL, działa w pełni na polskim kapitale, co w przypadku kupujących ma znaczenie.

Grupa MAR-OL, jako właściciel Chata Polska, posiada cztery oddziały regionalne, które są rozmieszczone na terenie całego kraju, aby skutecznie wspierać logistykę sieci. Zatrudniając ponad 1000 pracowników, firma pretenduje do tego, aby wycisnąć z branży FMCG jak najwięcej.

Chata Polska – ile sklepów ma sieć?

Chata Polska to sieć sklepów, która cały czas się rozwija, nawet mimo dużej konkurencji. Ile sklepów ma sieć? Obecnie jest to około 300 placówek działających pod wspólnym szyldem. Czy będzie więcej? Wszystko zanosi się na to, że tak. Firma aktywnie poszukuje nowych franczyzobiorców, a więc stawia na nowe otwarcia.